7. juni 2011

Inspirasjon, kom til meg

Flere ideer har allerede satt seg i hodet på meg, å jeg har begynt å fotografere. Ideene mine må testes ut, for å se om jeg klarer å få det slik som det er i mitt hode. 
Ordet vann kan bety så mangt, å det er spennende å tenke på alle måtene du kan bruke vann i et fotografi. Selfølgelig er noen bilder klisje, men noen ganger er det gode gamle det beste. Det som er krevende er å hele tiden se etter gode komposisjoner. 

Jeg startet med å ta bilder hjemme, men fant relativt fort ut at lyset var bedre ute. Dagen var perfekt, med en god del regn som ga et preg over landskapet. Da var det ikke lenger så vanskelig å finne en god komposisjon som også skulle inneholde vann. Perfekt tema til en regndag. Noen av bildene mine er tatt kjapt uten noen særlig tanke bak de, mens andre er jobbet mer med. Det er det som er spennende med å fotografere. Plutselig har du motivet forran deg!


Da tar vi turen ut for å skape perfekte bilder! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar