8. juni 2011

Eksamensdagen

Da har vi endelig fått eksamensoppgaven, å jeg er veldig positiv i forhold til oppgaven. Dette er noe jeg kan, samt resten av klassen. Oppgaven så vi fikk var å designe en plakat til en fotoutstilling som skal hete "Aquarius". Vi kan velge selv hvor mange bilder vi vil bruke som skal bli vist på eksamen, å vi skal også ha med en tekst som er bestemt av personen som har laget eksamen. Ellers står vi ganske fritt. Jeg kjenner at dette kan bli en eksamen som jeg kommer til å kose meg med! 


Jeg vil prøve å lage en ganske enkel plakat, da jeg har ganske enkle bilder. Samtidig ønsker jeg jo ikke at denne skal bli noe kjedelig, så det blir en utfordring. Den skal være fin å se på estetisk, uten altfor mye informasjon. 

Jeg har tenkt å bruke Indesign som er et designprogram, å kanskje det blir litt innspill fra Photoshop også.
Da var det bare å ta oppgaven fatt! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar