6. juni 2011

Da var det i gang!

Velkommen til min eksamensblogg i trykk og foto! Gjennom faget trykk å foto har jeg blitt bedre kjent med kommunikasjonsverktøyet blogging og jeg har blogget det siste året. Da er vel det aller mest naturlige å bruke bloggen til å vise min eksamenstid? 

Her kommer jeg til å legge ut mine oppgaver, tanker, resultater å alt i mellom. Jeg kommer til å legge ut bilder av prosessen som jeg har hatt gjennom de tre eksamensdagene. Nå skal vi jobbe i to dager med forberedelse til eksamen, hvor vi skal samle inspirasjon til selve eksamensoppgaven. 

Vi skulle ta flere bilder i kategorien vann, redigere å finne de beste 6 bildene, publisere de på bloggen, samt blogge om forskjellige relevante ting innenfor foto. Helt grei oppgave spør du meg! Jeg skal konsentrere med om å fotografere bilder som illutrerer temaet godt.

Jeg kommer til å publisere innlegg ofte i løpet av perioden, så det er bare til å fylle med! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar